Birken 2.59

28 Sep

Dette er en blogg utviklet i min videreutdanning innen organisasjon og prosjektledelse.

Jeg har valgt en sportslig innfallsvinkel(selvsagt).
Og da må det bli noe om ski(langrenn).

I min «høye alder» har ny inspirasjon om sportslige resultater fått en fokus,
som jeg trodde var «begravet» for 20 år siden.

Bakgrunnen for dette er vel ønsket om (igjen) å komme i god form, samtidig har jeg i 3 år deltatt i et fantastisk miljø (team) med andre utøvere, med omtrent samme ambisjoner.
(Team Sport 1 Lillehammer).

Denne Bloggen er gitt navnet «Birken259».
Og fokus her ble om dette var mulig å oppnå allerede vinteren 2012.

Jeg beskriver en del av metodene for å oppnå dette.
Samtidig tror jeg min trenerbakgrunn, med toppidrettsutøvere, har vært til god hjelp både for meg og andre som har slike «hårete» mål!!!!!!

Det spesielle ble jo at jeg gikk Birkebeinerrennet på 2,59,59 i 2012.
Altså 1sek under mitt noe «overambisiøse» mål.
Samtidig ble denne bloggen fulgt av ganske mange «følgere».
Sannsynligvis Birkebeinere.

4 kommentar to “Birken 2.59”

  1. lehangduong 10/01/2011 kl. 11:59 am #

    Kult!

  2. Halvdan Haugsbakken 10/03/2011 kl. 10:48 am #

    Dette skal bli spennende å følge!

  3. geiiire 10/04/2011 kl. 2:16 pm #

    Lykke til Arnt. må vell greie 259 i vinter ve!!!!

  4. Dorte 01/06/2012 kl. 9:11 pm #

    Gratulerer Arnt!

    Legger ved link til artikkel i Dagens Næringsliv: http://www.dn.no/dnaktiv/article2303713.ece

Legg igjen en kommentar

