8 ukers opplegget til Birken. Uke7 gjennomført.

11 Mar

Den siste uka har vært preget av rolig trening. Ei hardøkt.
Og eksamen-oppgavejobbing på NTNU.
Ikke den mest perfekte oppladningen til skirenn. Men regner med å få roet ned de siste 5 dagene før rennet. Sitter med siste innspurt på en av oppgavene nå mandag kveld.

Sist uke startet med 2 dager uten trening. Bl.a. en kveldstur t/r Trondheim for eksamensjobbing.

-Onsdag ble så ukas hardøkt gjennomført. Klubbrenn 9km. Brukte 27min 30sek.
Ikke så aller værst. 2,40 bak Bjørnar Onsum.(Vinner av M35-39
Stenfjellrunden i år). Totaltid 1,50 med rolig gåing før/etter.
-Torsdag ble det ei stakeøkt. 1t 05min.
-Fredag styrketrening i 1 time.
-Lørdag gjennomførte Team Sport 1 Lillehammer langturen på 2t 35min
med innlagte stakedrag for min del.
-Søndag gikk jeg en rolig tur på 1t 15min.

Nå er vel hovedjobben gjort. Det blir noen rolige turer og ei lett intervalløkt siste uka før Birkebeinerrennet.

Legg igjen en kommentar

